شب قدر شب عزم و تصمیم‌گیری در عرصه زندگی است

1403/01/11 8:49
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: شب قدر شب عزم و تصمیم‌گیری در عرصه زندگی است، برای زندگانی ایده‌آلی که بعد از شب قدر می‌توانیم خودمان تصویر کنیم و عازم زندگی آرمانی خود شویم، آماده می‌شویم.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با بیان این‌که شب قدر مربوط به ما هست و خدا تنها امکانات را برای ما فراهم کرده است، اظهار کرد: شب قدر شب عزم و تصمیم‌گیری در عرصه زندگی است، برای زندگانی ایده‌آلی که بعد از شب قدر می‌توانیم خودمان تصویر کنیم و عازم زندگی آرمانی خود شویم، آماده می‌شویم.

 وی افزود: دقایق، ساعات و لحظات امروز تا امشب دل‌ها از عشق مولا آکنده و کانون قلب‌ها و مغزها، متوجه نقطه باعظمت و عشق امیرالمؤمنین علیه‌السلام است.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به نقاط عبرت‌آموز و تحلیل عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تاریخ اسلام اشاره کرد و ادامه داد: آنچه درگذشته در جریان زندگی و سیره سیاسی امت اسلام سپری شده، نقطه تحلیلی برای فهم مسیر زندگی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی ما هست، این‌که بدانیم یاد مظلومیت‌های اهل‌بیت علی‌ها سلام تنها برای این نیست که دل‌ها، عواطف و عشق‌ها در مظلومیت اهل‌بیت جریحه‌دار شود؛ بلکه یک بخش آن برای این است که آنچه در آن روز پیش آمد را تحلیل کنیم تا امروز گرفتار آن پیش آمدها نشویم.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مرور تاریخی سیره سیاسی امت اسلام مهم است تا آن فجایع بر زندگی دینی ما و عشق ما به اهل‌بیت حاکم نشود، عنوان کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام مظلوم بودند، مظلوم‌ترین مظلومان جهان اما مظلومیت امیرالمؤمنین علیه‌السلام دارای دو بعد بود که یک بعد آن به مردم بازمی‌گردد.

 انتهای پیام/

تمامی حقوق این سایت برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی محفوظ است.